Generalforsamling 2015

Generalforsamling i Århus Klatreklub 2015

Fik du med, hvem der modtog formandens frivillighedspris i ÅK?

For første gang nogensinde uddelte Århus Klatreklub en pris, formandens frivillighedspris. Prisen gik til Dieter, for hans store indsats som formand og frivillig i Århus Klatreklub gennem mange år.

Dagens dagsorden

På søndagens møde blev der blandt andet diskuteret indeklima i klubben, mulighederne for badefaciliteter og budgettet for 2015 blev godkendt. Derudover blev der holdt tale, bestyrelsens beretning blev fremlagt, og der blev spist sandwich og snakket.

Ny bestyrelse i ÅK

Ved generalforsamlingen blev den nye bestyrelse også valgt, og tre bestyrelsesmedlemmer trådte ud af bestyrelsen. De afgående bestyrelsesmedlemmer er Mayuri, Nico & Christian, der efter tro tjeneste blandt andet har valgt at stoppe for at fokusere på andet frivilligt arbejde i klubben. Adam og Sofie blev genvalgt til bestyrelsen, og så fik klubben også et nyt bestyrelsesmedlem, Signe, som vil være klubbens kommunikationsansvarlig.

Hvis du ikke selv var tilstede på dagen, kan du få et indtryk af begivenhederne på nedenstående billeder.

Img 0094 001

Dieter får overrakt formandens frivillighedspris af klubværten Thomas Hjerrild

Img 0099 001

Img 0100 001