Generalforsamling 23/2 18-21

GF indkaldelse.JPG

Foreningens årlige generalforsamling afholdes 23. februar 18-21.

Jævnfør vedtægterne skal forslag fremsendes pr. mail til kontakt@aarhusklatreklub.dk inden 26. januar, og den endelige dagsorden (inkl. forslag og regnskab) vil senest 9. februar være at finde HER og ophængt i klubben. Allerede nu kan budgetforslaget for 2023 findes HER.

Vi forventer at afholde generalforsamlingen i klubben, og af hensyn til opsætning af stole med videre vil det være en stor hjælp, hvis I tilmelder jer HER. I forbindelse med tilmelding skal I også vælge, om I ønsker gratis forplejning.

OBS: Vi er pt. ved at overgå fra Conventus til Klubmodul. Som følge her af skal dem af jer der endnu ikke har en profil i Klubmodul oprette en HER, inden I kan tilmelde jer.

Til generalforsamlingen vil der være 2-3 pladser i bestyrelsen, der er på valg for eet år, og 2-3 pladser for 2 år. Således er det muligt at snuse til bestyrelsesarbejdet for et enkelt år.

Som følge af forslag 6 (bilag 7) fra generalforsamlingen i 2022, vil der efter generalforsamlingen i 2023 være 2-3 pladser på valg årligt.

OBS: I forbindelse med generalforsamlingen vil der på dagen være lukket for klatring i hele klubben 18-21, og i timerne op til i stueetagen.

Mød op og gør din stemme gældende - jeg håber at se mange af jer!