Klubvært update #18 - Nøglebrikker & fællesområder

277883026 304970091788172 8722641710674950415 N
Adgangsveje, udlevering af nøglebrikker og alarmsystem

Vi har nu modtaget nøglebrikker til alle voksne medlemmer, og den nuværende midlertidige kode vil derfor blive deaktiveret fra 21/4-22.

Theepan fra IT-udvalget og jeg selv vil stå for at uddelingen af brikkerne - hvor jeg som oftest er i klubben fra 9-16 på hverdage, vil Theepan bemande aftentimerne og indskrive sine ”vagter” i kalenderen. (Medbring venligst jeres gamle brikker i forbindelse med udlevering af de nye).  

Med den nye brik har I adgang til klubben og husets fællesarealer 24/7 som I kender det fra den gamle facilitet.

Dagstimerne:
  • Det vil som oftest være nok at holde brikken foran kortlæseren når I låser jer ind i huset, fællesområder og klatreklubben.
Aftentimerne:
  • Hold brikken foran kortlæseren, tast jeres firecifrede kode og afslut med #.
  • OBS: forlader I klatreklubben som den sidste om aftenen skal I tilkoble alarmen ved indgangen til klubben: Tast * 5 og hold brikken foran kortlæseren (rød diode lyser og buzzer hyler i 10 sekunder).

Spørgsmål vedr. adgang og nøglebrikker kan med fordel rettes til adgang@aarhusklatreklub.dk
, hvor både IT-udvalget og jeg vil sidde klar på tasterne.
Fællesområder og booking

Til forskel fra vores tidligere facilitet har vi i det nye ubegrænset adgang til klatreklubben, men også adgang til husets fællesområder beskrevet nedenfor. 

Er områderne ledige kan almindelige medlemmer frit benytte sig af dem, mens kun hold og organiserede aktiviteter kan booke dem.

De andre beboere har primært deres aktiviteter i dagstimerne, og således vil der formentlig ofte være god plads til os i aftentimerne.

Efter endt brug efterlades områderne naturligvis ryddelige og klar til de næste.
Lille mødelokale til brug ifm. sikringkurser, lektielæsning mm.
BOOKING AF MØDELOKALE
"Værkstedet": Til byggeprojekter eller afholdelse af større møder mm.
BOOKING AF VÆRKSTED / STORT MØDERUM
Multisalen er pt. fyldt med flyttekasser, men er en stor sal med fri gulvplads til holdtræning, udstrækning, yoga mm.
I dagstimerne vil salen ofte være optaget af FGU og Cirkus Tværs.
BOOKING AF MULTISAL
Foyeren rummer både en fælles bouldervæg for husets brugere og et cafemiljø. Udover at klatring kan området anvendes til større arrangementer som introaftener mm.
BOOKING AF FOYER
Midt i fællesarealet findes der 81 skabe.
Disse kan frit anvendes af husets brugere på dagsbasis og
snart vil nøglerne blive isat.
I fællesområdet tættest ved klatreklubben findes der fælles omklædnings-, garderobe- og badefaciliteter for henholdsvis mænd og kvinder.
Da det kræver adgangsbrik at komme ind, kan disse fint bruges til opbevaring af personlige ejendele - noget vi kun får begrænset plads til inde i klatreklubben. 

 
Vi er der..næsten

Det har været en lang og spændende rejse at få etableret den nye facilitet.

Selvom den nu er åbnet mangler mange ting - helt bogstaveligt - at finde sin rette plads, og jeg vil derfor bede om jeres tålmodighed lidt endnu.

Videre vil jeg bede jer om løbende at byde ind på de frivillige arbejder der bliver annonceret, eller selv komme forbi kontoret og tilbyde jeres hjælp. 

 
FUNKTIONSPROGRAM - VORES OPLÆG TIL VÆGFIRMAERNE
DREJEBOG - TANKERNE MED DEN NYE FACILITET